środa, 14 maja 2014

Lovely - Ibiza

Piaskowe wykończenie w lakierach bardzo mi się spodobało, dlatego nie mogłam się oprzeć ''Neonowemu lakierowi strukturalnemu do paznokci'' nr. 1 od Lovely - kolor jest poprostu zabójczy ^^ Niestety według mnie lakier ma o wiele więcej minusów, ale od początku. Kupić go można za ok 8 zł (8 ml) Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, wysycha dość szybko - i chyba na tym kończą się zalety :c Pędzelek jest szeroki co mi osobiście utrudnia aplikację (małe paznokcie czy jak?) poza tym konsystencja lakieru jest jakaś.. ciągnąca? Ciężko mi nałożyć cienką warstwę - zazwyczaj kończę z dużą ilością lakieru na paznokciu która nijak nie chce się dać ''rozmazać'', co oczywiście utrudnia schnięcie (zresztą na zdjęciu widać, że na jednym paznokciu mam piękny ''odcisk'') Trwałość też jest słabiutka - zawsze na drugi dzień mam już odpryski. Chciałam jeszcze wspomnieć, że producent podkreśla, że lakier należy stosować tylko na sztuczne paznokcie - zaryzykowałam nałożenie na naturalną płytkę paznokcia i nic się nie stało - lakier nie odbarwia ani nie niszczy paznokci c: Mimo ciężkiej współpracy uwielbiam ten lakier ze względu na świetny, neonowy kolorek oraz piaskowe wykończenie ^w^




1 komentarz:

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...