czwartek, 15 maja 2014

DIY - wypełniacz do koka

Z pewnością wiele z Was ma lub nie raz widziało w sklepach wypełniacze do koka (dla niezorientowanych - chodzi o te śmieszne gąbeczki w kształcie obwarzanka c;)

Zdjęcie znalezione w Internecie

Dzisiaj w czeluściach szafy znalazłam parę bardzo starych skarpetek i postanowiłam się zabawić - w prosty sposób stworzyłam swój własny wypełniacz do koka c:


Zaczynamy od obcięcia dolnej części skarpetki (linię cięcia zaznaczyłam na zdjęciu czarną kreską)


Myślę, że każdy zrozumiał pierwszy krok ale dla pewności - tak to powinno wyglądać c;


Następnie poprostu zwijamy skarpetkę c:


Jak się pewnie domyślacie ''obwarzanek'' z jednej skarpetki wyjdzie dość ''szczupły'' zatem warto obciąć dół drugiej skarpetki i jeszcze raz owinąć nią to, co już Nam powstało z pierwszej skarpetki c:


Gotowe! ^o^


3 komentarze:

  1. Świetny patent :D Byłoby jeszcze lepiej, gdyby skarpetki miały kolor zbliżony do koloru włosów ;) Powinnam kiedyś to wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - lepiej by było gdyby skarpetki miały podobny kolor do odcienia włosów c:

      Usuń
  2. myślałam ostatnio nad taką ,,skarpetą,, :) będę musiała spróbować

    OdpowiedzUsuń

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...