piątek, 2 maja 2014

Catrice - Prime and Fine Translucent Loose Powder vs. Essence - Fixing Loose Powder

Od dłuższego czasu używam tylko i wyłącznie ''białych'' pudrów, ponieważ wszelkie podkłady/kremy tonujące są dla mnie poprostu zbyt ciemne, a w połączeniu nawet z najjaśniejszym pudrem, wyglądam poprostu komicznie (ah ten odcień twarzy niezbyt współgrający z szyją..)
Zdecydowałam się zestawić puder transparenty Catrice z pudrem z Essence, ponieważ według mnie to te same produkty - z tym wyjątkiem, że  Catrice jest droższy. W moim odczuciu działanie obu pudrów jest identyczne - ładny (absolutnie nie ''płaski") mat, nie bieli, nie podkreśla suchych skórek, stapia się ze skórą, nie przesusza. Dla niektórych problematyczne może być opakowanie (a raczej jego wnętrze) które nie ma żadnego zabezpieczenia i puder poprostu wysypuje się w środku - trzeba uważać przy otwieraniu by nie wysypać zawartości. Samo opakowanie jest jednak solidne (napisy owszem - ścierają się, a na wieczku bez trudu można dostrzec zarysowania, to jednak nie jest dla mnie problemem) - codziennie bezlitośnie wrzucałam pudry do szkolnej torby i i żadne z opakowań nie pękło. Oba pudry mają po 11g - Catrice kosztuje ok. 22 zł, natomiast Essence ok. 15zł.

Essence - Fixing Loose Powder




Catrice - Prime and Fine Translucent Loose Powder

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...