poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Niewielki haul

Oczywiście i ja skorzystałam z promocji -49% w Rossmannie i wybrałam się na zakupy - polowałam głównie na podkład Healthy Mix oraz ''czekoladowy'' bronzer z Bourjois - o ile podkład kupiłam , o tyle bronzera już nie zastałam :c Nie rozpaczałam jednak zbyt długo i w ramach pocieszenia wybrałam sobie róż (´・ω・`)


1. Bourjois - Healthy Mix Serum Gel Foundation (nr. 52 Vanille) - przed przeceną kosztował 61,99 zł, po przecenie 31,61 zł.
2. Bourjois - Blush (nr. 33 Lilas d'Or) - przed przeceną kosztował 49,99 zł, po przecenie 25,49 zł.
3. Maybelline - SuperStay 10H Tint Gloss (nr. 540 Endless Ruby) - szczęśliwie róznież trafiłam na promocję (w drogerii Hebe) i kupiłam go za 22,39 zł.
4. Essence - Liquid Ink Eyeliner - 9,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...