czwartek, 28 sierpnia 2014

Mini haul

Dawno nie dodawałam żadnego postu ''zakupowego'', bo nie miałam nawet czasu na zakupy. Będąc u dziadków , wybrałam się do Olsztyńskiej Galerii i co prawda kupiłam o wiele więcej ubrań (których nie będę Wam pokazywać, bo nie jestem mistrzem w fotografowaniu ciuchów) niż kosmetyków, ale coś tam się znajdzie c:

1. Catrice - Camouflage Cream (nr 010 Ivory)
2. Maybelline - SuperStay 10H Tint Gloss (nr. 380 Timeless Plum)
3. Essence - The Lash Curler

4. Ferity - Disco Glow (Orange Glow)

5. I na sam koniec torebka kupiona w sklepie Tally Weijl, w której jestem absolutnie zakochana c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...