środa, 25 czerwca 2014

My Secret vs Donegal

Dzięki wygranej w rozdaniu w moim posiadaniu znalazł się lakier do paznokci Donegal Beauty Shine nr 7175, który odrazu skojarzył mi się z zapomnianym już przeze mnie My Secret nr 144 Vanilla. Postanowiłam wykorzystać okazję i porównać oba te lakiery c: My Secret ma 10 ml i kosztuje 6,49 zł, natomiast Donegal ma 6ml i kosztuje 6,99zł.


Jeśli chodzi o lakier My Secret to jest odrobinę jaśniejszy i jego odcień bardziej przypadł mi do gustu, ponieważ jest według mnie weselszy i bardziej letni c; Smuży dość konkretnie, do pełnego krycia potrzeba trzech warstw (na szczęście całkiem szybko wysycha). Pierwszy odprysk pojawił się już po pierwszym dniu także dość słabo, ale w końcu to trzy warstwy lakieru .. 



Odcień lakieru Donegal jest nieco przygaszony. Nie smuży tak bardzo jak My Secret, jest ''prostrzy w obsłudze'', natomiast do pełnego krycia potrzeba aż czerech warstw (na zdjęciu mam trzy, ale stwierdziłam, że to jednak za mało). Pierwszy odprysk pojawił się po dwóch dniach.




Tak jak już napisałam, wolę lakier z My Secret ponieważ bardziej podoba mi się jego kolor - jestem w stanie przeboleć jego niemiłosierne smużenie oraz odpryski po jednym dniu c; Nie lubię malować paznokci więc cztery warstwy w przypadku Donegal to dla mnie zdecydowanie za dużo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...