wtorek, 3 czerwca 2014

Black n' white + rozdania

Mój problem polega na tym, że lubię mieć pomalowane paznokcie, ale nie znoszę ich malować.. Wczoraj się zawzięłam i stwierdziłam, ze zrobię coś, czego zupełnie nie potrafię robić - namaluję sobie wzorki. Wyszło jak wyszło, gdzieniegdzie się rozmazało, gdzieniegdzie rozwaliło, po ''zrobieniu'' paznokci u jednej ręki miałam serdecznie dość - mimo wszystko postanowiłam pokazać efekt końcowy c:





Rozdanie na blogu Cytrynkowe pazurki
Do 08.06.2014r.

Do 09.06.2014r.

Rozdanie na blogu Maluję się
Do 09.06.2014r.

Rozdanie na blogu Agata Samulak
Do 09.06.2014r.

Rozdanie na blogu Ines Beauty
Do 12.06.2014r.

Rozdanie na blogu szuszu-styles
Do 15.06.2014r.

Rozdanie na blogu Books, nails and happiness
Do 16.06.2014r.

Rozdanie na blogu Kolorowe Maliny
Do 17.06.2014r.

2 komentarze:

  1. Paznokcie pomysłowe :) Powodzenia w rozdaniach i przy okazji zapraszam na mini rozdanie do mnie :) P.S. Jeśli mogę doradzić to wyłącz weryfikację obrazkowa, ułatwi to komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Proszę nie umieszczać komentarzy i linków służących tylko i wyłącznie autopromocji. Jeśli takowe się pojawią, będą poprostu usuwane ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...